Tip job |
Norma intreaga |
Locatie |
Zimnicea, Zarnesti, Zalau, Victoria, Vatra Dornei, Vaslui, Valenii de Munte, Urziceni, Turnu Magurele, Turda, Tulcea, Timisoara, Tecuci, Targu Secuiesc, Targu Neamt, Targu Mures, Targu Jiu, Targoviste, Suceava, Slobozia, Slatina, Slanic Moldova, Sinaia, Sighisoara, Sighetul Marmatiei, Sibiu, Sfantu Gheorghe, Sebes, Satu Mare, Sacele, Rosiorii de Vede, Roman, Resita, Reghin, Ramnicu Valcea, Ramnicu Sarat, Predeal, Ploiesti, Pitesti, Piatra Neamt, Petrosani, Pascani, Otopeni, Orastie, Oradea, Onesti, Oltenita, Odorheiu Secuiesc, Ocna Sugatag, Navodari, Miercurea Ciuc, Medias, Medgidia, Mangalia, Lugoj, Ilfov, Iasi, Hunedoara, Giurgiu, Gherla, Galati, Gaesti, Focsani, Fetesti, Fagaras, Drobeta Turnu-Severin, Deva, Dej, Curtea de Arges, Cristuru Secuiesc, Craiova, Covasna, Cornu, Constanta, Comarnic, Cluj Napoca, Caransebes, Caracal, Campulung Muscel, Campulung Mold., Campina, Calarasi, Calafat, Buzau, Busteni, Buftea, BUCURESTI, Breaza, Brasov, Braila, Botosani, Blaj, Bistrita, Barlad, Baia Mare, Bacau, Azuga, Arad, Alexandria, Alba Iulia, Adjud, Carei (Romania) |
Nivel cariera |
Entry-level (sub 3 ani) |
Domenii de activitate |
Comert |
Data expirare |
20-03-2019 |
Tip job |
Norma intreaga |
Salariu oferit |
nespecificat |
|
Descriere Job |
Responsabilitati
Stabilirea / mentinerea unor relatii stranse si de durata cu toti clientii departamentului din zona alocata;
Ofera suport administrativ Agentilor Comerciali din Departamentul Clienti Mari;
Pregatirea ofertelor pentru clientii selectati de catre Agentul comercial;
Redactarea propunerilor de contract conform procedurilor interne ale departamentului si companiei adaptate la nevoile clientului, in baza instructiunilor primite de la Agentul comercial;
Se asigura ca isi insuseste cunostintele necesare desfasurarii activitatii in vederea functionarii eficiente a departamentului in zona sa de responsabilitate;
Identificarea de noi furnizori in functie de solicitarile clientilor si de caracteristicile locale ale pietei si informarea Superiorul ierarhic direct despre oportunitatea colaborarii cu acestia.
Oferirea de solutii tehnice axate pe nevoile clientului, identificarea acestor nevoi si fidelizarea clientilor;
Urmarirea efectuarii livrarilor catre clienti si urmarirea incasarii corespunzatoare a facturilor emise catre clientii departamentului KAM;
Se asigura ca toate comenzile sunt pregatite de magazin conform planificarii;
Evidenta zilnica a facturilor emise catre clienti;
Prelucrarea corespondenţei zilnice necesare desfasurarii activitatii.
5. Contabil |
|
Cerinte |
>> Cerinte
Candidatul ideal trebuie să intruneasca urmatoarele cerinte:
Minim studii medii (diploma BAC);
Cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office);
Experienta pe un post similar si in relationarea cu clientii - reprezinta avantaj;
Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;
Prezenta placuta (tinuta si limbaj);
Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor;
Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor. |
|
Descriere Companie |
PRAKTIKER iti ofera Apreciere, Respect si Recunoastere intr-o companie internationala.
Praktiker Romania este parte a Grupului German Praktiker, unul dintre liderii europeni in domeniul DIY, care detine 400 de magazine si peste 20.000 de angajati in 9 tari. |
|
Sursa: https://www.praktiker.ro |
|

|