Expertul in achizitii desfasoara in principal urmatoarele activitati:
-planifica achizitiile publice
-initiaza si lanseaza proceduri de achizitii
-deruleaza si finalizeaza procedurile de achizitii publice
-administreaza contractele etc.
Cerinte
Studii superioare cu diploma in domeniul tehnic, economic sau juridic;
Experiență în domeniul achizitiilor
Cunoasterea temeinica a aplicatiilor din suita Microsoft Office, cunostinte temeinice de operare in Microsoft Windows si utilizare a browser-elor de internet; operarea platformei SEAP;
Cunoaterea limbii engleze.
Cerințe specifice:
Certificat de absolvire a unui curs de Expert Achizitii publice (in ultimii 3 ani);
Abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;
Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
Disponibilitatea de lucru in afara orelor de program;
Cazier judiciar fara antecedente penale.
Observatii
Dacă profilul dumneavoastră corespunde descrierii postului, vă rugăm trimiteţi CV-ul la : geocostyvasy@gmail.com sau caraus_silviu@yahoo.com .
Contact:
Doamna Vasilica Bulancea - 0756324290 sau Domnul Silviu Caraus - telefon 0744562791
Numai candidatii selectati vor fi contactati.